Thursday, December 16, 2010

Imtihan Qorib..

Alhamdulillah termasuk hari ini imtihan tinggal beberapa hari sahaja.na'am qorib jiddan.dan saya masih di hadapan laptop menulis entri ini.Semenjak berpindah ke Sabi' kehidupan saya agak berubah , kini saya ibu dan juga kakak buat adik-adik saya.

Lihat adik-adik mengulangkaji , terkenangkan ahli bait lama di MasyaAllah , rindu..berbagai-bagai ragam menjelang peperiksaan..ada yang berjaga malam . ada yang jadi burung hantu di waktu pagi..semuanya dengan cara murajaah yang tersendiri .
Manakala saya dan ahli ghurfah jarang berjaga malam kerana kami mengulangkaji di waktu pagi.Masing-masing dengan Bonjourna capuccino dan kopi instant,serta ditemani cemilan untuk mengelak ngantuk.

Alhamdulillah adik-adik di sini pun begitu , masih-masih dengan gaya belajar tersendiri , doakan kami Qurratu A'yun agar berjaya fi daraini..Amin.

No comments:

Post a Comment